2011. január 26., szerda

Vásárló partnereket keresek

Tisztelt Pálmaszerető emberek.

A Magyarországon piacra dobott pálma és más egzotikus növények magjai szerintem irreálisan drágák és esetenként rossz minőségűek.  Az általam talált internetes áruházban lehetőség nyílik olcsón,nagy mennyiségben pálma ,banán,cikász és sok más növény magokat vásárolni. A minimum vásárlási összeg 100 Euró.


A szállítási,postaköltségi összegről e-mail egyeztetést követően 22-35 Euró közötti értéket mondtak nekem. Ennek értéke a csomag méretétől függ. Küldtem nekik egy próba rendelést és a végösszeg 136  Euró volt és a posta költséget 34 Euróba állapították meg. Így 170 Euro összeget kellett volna elutalnom nekik.



 Pár mag,miket én szeretnék rendelni. Az oldal alján megtalálható a webáruház linkje.

  Item:            Y1-12200 Brahea armata 100  (darabszám)
  Unit Price Euro: 10.00
  Quantity:        2
  Ext. Price Euro: 20.00


  Item:            Y1-38100 Jubaea chilensis 100
  Unit Price Euro: 12.00
  Quantity:        2
  Ext. Price Euro: 24.00


  Item:            Y1-54000 Phoenix theophrastii 100
  Unit Price Euro: 14.00
  Quantity:        1
  Ext. Price Euro: 14.00


  Item:            Y1-72600 Trachycarpus fortunei 1000
  Unit Price Euro: 8.00
  Quantity:        1
  Ext. Price Euro: 8.00


  Item:            Y1-73400 Trithrinax campestris 100
  Unit Price Euro: 10.00
  Quantity:        1
  Ext. Price Euro: 10.00




Mit freundlichen Grüssen,

Tobias W. Spanner

A web áruház adatai:

rarepalmseeds.com
Tobias W. Spanner
Am Schnepfenweg 57
80995 Muenchen
Germany

Nagykereskedelmi magok listája:

http://rarepalmseed.com/wholesale.shtml



Ha valakit érdekelne egy közös rendelés kérem küldjön üzenetet a palmapiac@gmail.com e-mail címre.

Ezer darabos tételt több felé is el lehet osztani,így rendkívül olcsón lehetne vásárolni. A posta költség is eloszlana  köztünk. Azt,hogy ki fog részt venni a vásárlásban közösen e-mail-ban,vagy telefonon le tudunk egyeztetni.

2 megjegyzés:

  1. Szia Szabi!

    Beszéltem Dáviddal, úgy néz ki, a Pálmaligetnek (legnagyobb sajnálatomra) vége, de a Facebook-on létrehozott egy csoportot, Pálmaligetesek néven. Most ott próbálják összegyűjteni a volt tagokat, keresd meg.

    Üdv: petronika

    VálaszTörlés

Válaszolni mindenki kérdésére fogok lehetőségeim szerint