2013. február 21., csütörtök

Téli állapotok

Az elmúlt időszakba nem sok minden történt itt a blogomban. Persze mint mindennek ennek is alapos oka volt. A legfőbb ok,mi ide vezetett az volt,hogy a fólia sátram és az ott kiültette pálmák felszámolásra kerültek. Nem is fejteném ki részletesebben. Jelenleg a növények a telephelyemen pihennek négy fal között. A tavasz egyre inkább közeledik. Remélem sikerül addig új helyet találnom a számkivetett pálmáimnak.  A teleltetésük az elmúlt évekhez képest a legkiegyensúlyozottabb. Átlag 3-6 °C között és csak nagyon kevés fény mellett,se gomba se más hiba nem jelentkezett.






8 megjegyzés:

  1. Szabolcs ezt nagyon sajnálom! Mindent kiszedtél, ami tavaly volt kiültetve?

    VálaszTörlés
  2. Igen,kivéve a basjoo csoportot nem tudtam. Az ott maradt saja.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kérdezném tudnék-e venni tőled kb 50db magoncot?Mennyiért?
    Köszönettel:
    vl8005@msn.com
    László

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Pár hónapja vásároltam 15 féle magot és ebből már van néhány palántám. A képeken láttam, komoly "mennyiségű" pálmát nevelsz. Készítettem néhány képet róluk, a véleményedre lennék kíváncsi. Ha van rá időd kérlek írj a mailemre! apollo88616@hotmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok
    Azt szeretnem kérdezni, hogyha olyan datolya magot fogok ültetni amit Líbiában szedtek es csak egy kisebb repülő utat tett meg tehát semmi vegyszeres kezelése nem volt akkor itthon fog rajta sajtója teremni egyszer csak?

    VálaszTörlés
  6. Eléggé érthetetlenül írtam elnézéseteket kérem, tehát datolyat kaptam es annak magjait szeretnem elultetni es van e arra esély, hogy teremben itthon datolya egyszer?

    Es meg arról érdeklődnek, hogy ha most elultetem őket van esély arra, hogy túlélik a telet es szépen fejlődnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Simán ki fognak csírázni a magok. Azt,hogy teremni is fog hát nem tudom. Talán 10-15 év múlva ha mindent megkap. Persze a hazai klíma ehhez nagyon kevés.

      Törlés
  7. Szia!
    Adsz el magot vagy magoncot? milyen fajtákat?

    VálaszTörlés

Válaszolni mindenki kérdésére fogok lehetőségeim szerint